دانلود تحقیق درمورد اهداف اموزشي تربيت بدني

دانلود تحقیق درمورد اهداف اموزشي تربيت بدني

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد اهداف اموزشي تربيت بدني

با دانلود تحقیق در مورد اهداف اموزشي تربيت بدني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اهداف اموزشي تربيت بدني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اهداف اموزشي تربيت بدني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اهداف اموزشي تربيت بدني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

اهداف اموزشي تربيت بدني درهمه جنبه هاي : عاطفي، شناختي ،و اجتماعي و رواني موثر است . اما بايد داراي هدف بندي ، طرح درس و برنامه ريزي كامل و صحيح باشد. تربيت بدني و اموزش ورزشي در جهان اهميت ويژه اي دارد و بايد صحيح اموزش داده شود و اين اموزش به روش علمي صحيح بستگي دارد. علوم ورزشي جزء لاينفك نظام اموزشي و تربيتي جهان امروزي است . ورزش باعث تفهيم بسياري از فضائل به دانش اموزان است ، از جمله: احساس فدا كاري ، اعتماد به نفس، كار دسته جمعي و ..... ميشود.

اهداف تربيت بدني در اموزش و پرورش :

هدف ورزش در تعليم و تربيت ، رشد در تمام ابعاد گوناگون همانند ذهني، رواني، اجتماعي .... است. يك برنامه كامل تربيت بدني همراه ديگر برنامه هاي اموزشي ميتواند فرد به بلوغ جسمي ، روحي و رواني برسد. در فعاليت ورزشي فرد به انعطاف پذيري و سازگاري  بالا در گروه  ميرسد  . كشش و گرايش افراد به ورزش با هم متفاوت اند. اگر فرد از لحاظ جسماني داراي زمينه كافي باشد ، با اموزش صحيح مربيان ، ميتواند جنبه ي قدرت و ورزيدگي خود را به كمال برساند. و اين قدرت ورزيدگي موجب تحكيم سلامتي جسمي و روحي فرد ميشود. 


4,000 تومان